Bersahur dengan ESP dan Performance Drink

Alhamdulillah, hari ni saya habis menggantikan puasa yang terpaksa dikorbankan ramadhan lepas. Sepatutnya boleh puasa penuh sebab Ramadhan tahun lepas saya sedang mengandungkan anak saya yg ketiga. Tapi dek kerana cirit-birit dan muntah-muntah melanda, terpaksa la saya berbuka sebab dh dehydrate. Lembik tak bermaya nk meneruskan puasa.

Sebelum mula menggantikan puasa, saya sediakan stok Energizing Soy Protein (ESP) dan Performance Drink dalam almari. 



Saya akhiri malam saya sebelum tidur dengan minum segelas air shake ESP+PD suam..dan juga segelas air suam kosong. Huhu penuh perut saya sebelum tidur dengan air.

Bangun sahur jam 5pagi, saya bancuh lagi segelas air shake ESP+PD suam. Kemudian makan nasik dan lauk sepinggan. Pagi tadi saya tak dapat habiskan pon nasik saya sebab dh kenyang dengan shake ESP+PD. Walaupon dah full dan kenyang..saya tetap minum juga air suam segelas lagi, maklumla nanti kt opis tak boleh minum selepas sesi pumping.

Alhamdulillah sekarang jam sudah pon jam 3.30 petang. Tak perasan masa berlalu. Tinggal beberapa jam je waktu berbuka. Yang bestnya, saya tak rasa lapar dan dahaga pon :) Masih bertenaga utk buat kerja, update blog, bergosip dan sebagainya hehehe.

Sesungguhnya ESP dan PD dah semakin mendapat tempat dihati saya.

Kawan-kawan nak try gabungan mantap ESP dan PD ni tak??
Meh kontek saya utk dapatkan harga special bersempena Promosi Julai dan juga sebagai persediaan korang berdepan bulan Ramadan.

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
Latest post: Sedekah Paling Utama.. Kepada Siapa?? Sedekah yang diberi balasan 10 kali ganda - pemberian yang diberikan kepada orang yang sihat tubuh badannya serta tidak berhajat ke...
  Like · Comment · Share