Performance Drink merawat selsema

Dah 2-3hari saya rasa sakit tekak. Mula-mula diserang batuk, kemudian 2-3hari lepas mula diserang selsema. Tahu lah kan bila diserang selsema ni, bukan setakat air hidung meleleh..badan pon rasa lemah lesu je.

Saya belek-belek petua di Internet, terjumpa lah macam-macam petua. Tapi yang paling senang adalah petua yang ramuannya memang ada dalam simpanan saya sekarang :)

Nak tau apa dia? Ramuan dia adalah Performance Drink dan juga Vitamin C. Since saya adalah pengamal ~malah pengedar~ Shaklee, so memang dua ramuan ni ada dalam gobok dapur saya :)
Bangun je dari tidur, saya bancuh sesudu Performance drink dalam segelas air kosong, dan saya telan sebiji Vitamin C yang dipatahkan dua.

Petang atau malam pon saya buat perkara yang sama. Alhamdulillah, dalam masa beberapa jam selepas itu, selsema saya dh lega BANYAK. Walaupon masih bersisa, tp ia sungguh melegakan. Tidak la saya asek terbersin bila saya tengah main-main dgn Hilda. Mau berjangkit pula pada anak dara saya tu.

Since dh start breastfeeding semula ni, seboleh-bolehnya saya takmau telan Panadol or any kind of drugs. Kalau boleh nk try petua2 yang tradisi je. Tapi saya rasa saya akan stick pada peetua yg ini saje lepas ni. Maklumla Performance Drink dan Vitamin C memang dh jadi warga tetap gobok dapur saya :)

Anda pon nk cuba petua ni? Boleh dan dialu-alukan. Malah Performance Drink adalah antara produk terhangat di bulan Ramadhan kerana ianya menghalang badan kita daripada rasa dehydrate,.


Kontek saya call/sms 012-3103787 atau email lydzar@gmail.com utk konsutasi percuma tentang Performance Drink dan produk Shaklee yang lain