Testimoni : Mealshake menambah selera makan dan berat badan

Ini adalah testimoni saya sendiri.

Belum sampai sebulan lagi saya beri anak-anak saya minum mealshake ni. Memang tujuan saya beri mereka, supaya selera makan mereka bertambah. Maklumla, kanak-kanak ni memang liat sangat bila disuruh makan.
Berbulan-bulan lamanya, berat mereka memang statik sahaja. Setiap kali jumpa Doktor, mesti Doktor bgtau anak-anak saya underweight.

Sebelum ni berat Hannah hanya lah 11-12kg sahaja sejak dari usia dia menginjak 3tahun. Hadif pula 8.5-9kg sahaja sejak berumur 2 tahun. Kalau tengok anak-anak saya ni, memanglah kecik sahaja.

Alhamdulillah sejak mereka minum mealshake, saya memang perasan ada perubahan berlaku especially pada pipi dorang. Nampak lebih tembam dan berisi. Bila saya dukung pon, dah terasa juga beratnya.

Dan semalam, saya bawa anak-anak ke klinik. Bawa yang bongsu, Hilda utk mendapatkan rawatan chicken pox. Sambil-sambil tu papa mereka suruh Hannah dan Hadif timbang berat.

Hannah : 14kg
Hadif : 10kg

Memang ada peningkatan. Memang saya perasan sangat, selera makan mereka pon dh mula bertambah. Kalau dulu memang susah sangat nk suap makan. Tp sekarang Hannah lebih suka makan sendiri dan akan habiska hidangan yang saya bagi. Saya pon dh tak stress setiap kali waktu makan mereka. I LIKE!!



Kepada mama-mama sekalian yang ada masalah yang serupa dengan saya, apa kata anda cuba Mealshake. Vanila flavor yang sedap, memang menaikkan selera anak-anak saya

Hubungi saya sms/cal 013 3583424 Atau email di lydzar@gmail.com utk konsultasi percuma dan membuat pesanan ye!!


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424