Vitamin Shaklee utk semua golongan.

Sejak mengandung anak pertama lagi, kesedaran tentang pemakanan tambahan atau suplemen wujud dalam diri saya. Of course la sebab saya nk dapatkan pemakanan terbaik utk anak dalam kandungan. Back in 2007, saya hanya mengenali suplement yang dibekalkan oleh klinik kesihatan kepada saya. Memang tak culas saya ambil.

Dan bila sudah melahirkan, saya mula tercari-cari vitamin yang sesuai pula sebab gusi saya kerap berdarah, rambut yg gugur dengan banyak dan keletihan setiap kali balik dari kerja. Lama saya termenung didepan rak-rak vitamin. Tak tau mana satu nak pilih, brand apa nk guna dan of course berapa harganya.

Tapi kini, masalah saya selesai dgn rangkaian produk vitamin daripada Shaklee. Dengan adanya Group tertutup di Facebook, panduan dan sesi konsultasi dari pengedar saya. sekarang saya memang sgt yakin dgn brand yang saya pilih.

Asalnya saya mencari produk yang sesuai utk saya sebagai seorang ibu bekerja dan sedang menyusukan anak, kini saya dapati vitamin daripada Shaklee bukan sahaja menyelesaikan pencarian saya malah lebih dari itu. Disamping ianya adalah vitamin semulajadi, harganya juga amat berpatutan.

Vitamin Shaklee memang sesuai utk seisi keluarga. Sesuai untuk suami, ibu, ayah, kakak, abang, adik dan anak-anak juga.

Saya senaraikan kesesuaian vitamin di sini :

BreastFeeding
Vita-Lea, B-Complex, Vitamin-C, Alfalfa, Energizing Soy Protein (ESP), OsteMatrix, Omega Guard

Berpantang
Vita-Lea, B-Complex, Vitamin-C, Zinc, Vitamin-E, Energizing Soy Protein (ESP) & Omega Guard.

Kehamilan
Vita-Lea, B-Complex, Vitamin-C, Energizing Soy Protein (ESP), OsteMatrix & Omega Guard.

Anti-Aging
Vivix

Anti-Oxidants
CarotoMax, Vitamin-C, Vitamin-E & Vivix.

Athma, Sinus (Resdung), Allergy, Hives (Gegata) & Eczema
Alfalfa, B-Complex & Vitamin-C.

Kanak-kanak (1 tahun ke atas)
OmegaGuard & Meal Shake.

Kanak-kanak (4 tahun ke atas)
Chewable Vita-Lea, Chewable Vit-C (100mg), OmegaGuard & Meal Shake.


Diabetes
Fiber, GLA Complex, B-Complex & Vitamin-C.

Kesuburan
Alfalfa, GLA Complex, Vita-E, Zinc Complex, B-Complex & Vitamin-C.

Detox
Alfalfa, Herb-Lax, DTX Complex.

Gout
Fiber, Performance Drink, OmegaGuard & Alfalfa.

Haji & Umrah
Performance Drink, OsteMatrix, Vita-Lea, B-Complex, Vitamin C & Fiber Unflavored

Immune Booster
NutriFeron

Period/ Sunggugut
Alfalfa, GLA Complex & OsteMatrix

Kesihatan Lelaki
Vita-Lea, B-Complex, Vitamin-C, Vitamin-E, OsteMatrix, Omega Guard & Performance Drink (for active lifestyle).


Kecantikan kulit
B-Complex, Vitamin-C, Vitamin-E, GLA Complex, Energizing Soy Protein (ESP), OsteMatrix & Vivix.

Pelajar (12 tahun ke atas)
Vita-Lea, B-Complex, Vitamin-C, Lecithin & Omega.

Shape Up Program / Pelangsingan badan
Fiber, Lecithin, Cinch Shake Mix & Cinch Energy Tea Mix.

Individu yang tidak boleh mengambil pil.
Meal Shake, Energizing Soy Protein (ESP), Vivix & NutriFeron


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5


  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head