Testimoni Berat badan turun dengan Shaklee

Alhamdulillah, berjaya juga saya hadir ke Kelas Asas Euphoria pada 10hb 12 yang lepas. Bertempat di Hotel Singgahsana Petaling Jaya. Terima kasih kepada suami yang menjadi GPS memandu arah saya malam sebelum itu kerana dia tak dpt nak temankan saya pada hari tersebut.

Seronok bila berkumpul beramai-ramai dalam majlis perkongsian ilmu mcm ni. I am looking forward to join again in future. Dan menarik sekali apabila salah seorang teman Euphoria, Kak Norhasmah diberi peluang utk berkongsi pengalaman tentang cara dia menurunkan berat badannya.

Boleh baca perkongsian Kak Hasmah tentang kesah berat badannya di sini



Saya simpulkan disini, proses menurunkan berat badan memerlukan seseorang itu mempunyai azam dan keinginan yang tinggi, sama seperti ibu yang mahu relaktasi. Yang ni, kita cerita kemudian ye.

Jadi apa yang Kak Hasmah lakukan,


1- Jaga pemakanan, mengawal nafsu makan bukannya TAK MAKAN. Jika lapar, boleh ambil REPLACEMENT MEAL. (ESP, Mealshake, Performance Drink)
2- Bersenam setiap hari walaupon hanya dengan senaman ringkas.
3-Banyakkan minum AIR MASAK..kerana air masak membantu untuk meningkatkan metabolisma badan.
4-Banyakkan makan buah-buahab yang kaya dengan serat.

Sebelum memulakan proses diet, adalah dinasihatkan utk berDETOX dengan HERB-LAX SHAKLEE..Ini adalah proses menyingkirkan toksin dalam badan untuk penyerapan vitamin yg lebih efisyen.

Seperti yang telah saya tuliskan dalam beberapa entry sebelum ini. Jenis vitamin yang terdapat dalam set diet K1 dan K2 adalah Vitalea, Afalfa, Lecithin dan Herb Lax( bagi perempuan/lelaki atau ibu-ibu yang tidak menyusukan)

Kak Hasmah sangat setia dengan pengambilan Lecithin sepanjang proses penurunan berat badannya.


Jika anda berminat utk kurus seperti teman saya ini, boleh la dapatkan Set ini dari Kedai Triple-S. Saya akan berikan anda jadual makan vitamin dan juga beberapa panduan lain supaya diet anda mencapai target. Insya allah :)


Untuk mendapatkan update terkini, jangan lupa join FB Page Kedai Triple-S. Untuk membuat pesanan vitamin atau mendapatkan konsultasi percuma, sila SMS/CALL 0123103787 atau email ke lydzar@gmail.com.