Lecithin Kembali!!!

Kecoh sekejap bulan lepas bila stok Lecithin habis. Di cawangan habis, di head office pon habis. Memang gempar lah bila vitamin kegemaran ramai ni kehabisan stok. Nampak sangat semakin ramai yang menggemari Lecithin.

Saya pon kehabisan stok juga. Lepas saje poskan 1 set full pek Lecithin pada seorang customer, terus kecoh pasal kehabisan stok Lecithin. Tak sempat saya nk restock. Buntu juga saya fikirkan bila ada beberapa bertanya saya ada stok Lecithin tak. Terpaksa lah saya minta mereka bersabar sehingga Lecithin sampai di HQ dan cawangan. :)
Alhamdulillah mereka memahami.



Jom kita ikuti apa kata mereka setelah mengamalkan Lecithin.




Dan minggu lepas, Lecithin KEMBALI!!
Aakhirnya stok dh pon sampai di HQ dan cawangan-cawangan Shaklee seluruh Malaysia. Dengan segera saya membuat order utk customer yang dah buat order.

Kenapa ramai sgt yang sukakan Lecithin???

Basically saya selalu mencadangan Lecithin bagi mereka yang mahu menurunkan berat badan. Maklumla Lecithin ni berfungsi sebagai 'fat emulsifier' atau pon 'pemecah lemak'. So bila lemak dan pecah, senang lah proses nk turunkan kilo tu dilakukan. Yang penting 'pemecah lemak' diambil bersama fiber untuk memudahkan proses mengangkut lemak yang dh cair ni keluar. Kalau tiada fiber, lemak cair tu tetap duduk dalam badan dan proses penurunan kurang berjaya. Contoh fiber yang boleh diambil adalah Afalfa dan Fiber Plan Unflavoured, atau boleh juga perbanyakkan makanan berfiber seperti buah-buahan.

Tahniah kepada semua pengguna Lecithin yang dh berjaya menurunkan berat badan dan mendapat berat badan idaman!!!