Testimoni Set Slimming Shaklee : Baju lama yang ketat dah loose. Syukur!!

Salam Isnin semua!

Hari ni saya nak share sket cerita-cerita gembira pengguna Set Slimming. Memang sesekali saya akan sms customer saya bertanya khabar dan progress mereka tentang produk Shaklee yg dorang beli dari saya.

Ni dia sms gembira saya terima dari salah seorang customer di UiTM Shah Alam. Dia memang nak turunkan berat badan walaupon berat dia, tak la berat sangat.. Tapi tak apalah, masing-masing ada reason sendiri kan. So lepas saya tanya apa feedback dia pasal Set Slimming Shaklee tu, ni dia sms darinya.



Walaupun berat baru je turun sekilo, tp baju-baju lama dh boleh pakai. Some of her body part dah mengecil. Saya berpendapat customer saya ni sedang dalam fasa "Stagnant period" = normal untuk long term diet. Cuma continue diet seperti biasa sebab badan sedang shape on semasa stagnant period. Berat tak turun, tp badan reshape.

Tahukah anda sebenarnya diet yang bagus bukanlah “SAYA TURUN BERAT 10KG DALAM SEBULAN”.

Sebaiknya, berat turun secara berkala seiring dengan pembentukan semula otot. Otot penting untuk meningkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.

Set Slimming ini mengandungi Vitalea, HerbLax, Lecithin dan Afalfa. Setiap vitamin mempunyai fungsi tersendiri utk bekerja dgn tubuh badan.

Kalau anda berminat untuk turunkan berat badan dan mendapatkan shape lama anda yang cantik tu, boleh hubungi saya utk konsultasi ye. Mereka sudah, anda bila lagi??


 ----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 
 
 
  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head