Testimonial : Set EuFour Pack Plus

Alhamdulillah, sekarang saya dah ada geng mengepam di opis. Opismet saya ni baru je kembali bekerja minggu lepas. Seronok saya tengok hasil perahan dia..paling kurang pon dia akan dapat 6-8oz per session. Meriah sangat kan. Kalau buat 3 kali pumping, sehari dia boleh collect 24oz!!

Nak tau apa rahsia dia?

Opismet saya ni mengamalkan Set Eu Four Pack Plus setelah melahirkan anaknya. Dia mintak suggestion daripada saya tentang produk mana yang dia perlu ambil. Waktu dalam cuti maternity, dia bagitahu yang dia menghadapi sedikit kesukaran untuk membuat stok sebab anak lelakinya sangat kuat minum.
Setiap kali pam, susu perahan akan habis diminum. Dan ini membuat opismet saya agak stress. Jadi saya cadangkan pada dia set Eu Four Pack since dia memang dh amalkan minum ESP sejak mengandung lagi.

Jom kita baca apa yang dia kongsikan di wall FanPage Kedai Triple S.

 Set Eu Four Pack Plus (Vitamin Asas Penyusuan dengan Kalsium dan Protein)

* Mengandungi Multivitamin lengkap dengan zat besi, Vitamin B, Vitamin C, Kalsium dan ESP, tanpa alfalfa.
* Sangat dicadangkan untuk ibu yang mengalami masalah penyusuan tapi alah dengan alfalfa.
* Set yang paling sesuai untuk ibu yang ingin relaktasi / induce relactation .

Sebenarnya, kebaikan daripada vitamin-vitamin yang terkandung dalam set ini bukan sahaja bermanfaat utk tujuan breastfeeding. Malah memang terbaik untuk kesihatan keseluruhan ibu. Ibu akan dapati dirinya lebih sihat, mendapat kulit yang lebih cantik, bertenaga sepanjang hari, kurang keguguran rambut dan pelbagai manfaat lagi yang pasti merubah cara hidup si ibu itu sendiri nnt. Saya sendiri boleh nampak aura bahagia dan gembira opismet saya ni apabila dia dapat menyusukan anaknya secara eksklusif. Alhamdulillah.

Kalau anda juga bermasalah ketika berusaha nk buat stok,  jangan segan-segan hubungi saya untuk konsultasi ye. Seriuosly, sangat berbaloi dengan pelaburan yang anda lakukan.

**saya tidak menjamin keberkesanannya sekiranya Puan tidak mengepam susu badan mengikut jadual.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Untuk tempahan, sila isikan BORANG PESANAN di sini. * Sila klik LIKE fanpage kami di facebook "Kedai TripleS FanPage" untuk ikuti pelbagai promosi terkini!!! Salam Sihat, ~ Lydzar Rusman @Kedai TripleS ~ Website : http://semuasihatselalu.blogspot.com FaceBook : Lydzar Rusman Fan Page : Kedai TripleS FanPage Phone :0133583424