Dish Wash Concentrate pengganti Sunlight

Saya memang sangat berpuas hati dengan performance produk yg saya baru cuba minggu lepas. Sunlight saya dh habis dan kebetulan saya perlu membasuh pinggan dan peralatan dapur tu. Berfikir fikir macam mana lah nk pegi beli pencuci pinggan baru jam 11malam ni..

Baru saya terfikir why not saya start Shaklee kan juga sinki saya. Stok memang sentiasa ada dirumah, jadi teruslah saya ambil satu botol dan mula mencuci kekotoran di sinki tu. Memang sangat BEST!
Sebab bau yang wangi, minyak mudah tanggal, tangan tidak panas dan tetap selesa dan saya yakin ianya bebas bahan kimia.

Botol susu perahan juga bebas minyak setelah saya cuci dengan Dish Wash ni. Tau lah susu EBM memang akan berminyak ikut keadaan susu yang berlemak tu. Best betul bila saya tak perlu nk tonyoh tonyoh sangat dalam botol tu untuk hilangkan kesan berminyak.

Saya tuangkan beberapa titik je kt dalam besen kecik, jiruskan air lalu ia berbuih. Lepas tu saya startla mencuci dgn riang ria semua pinggan dan botol susu yang kotor.

Rugi sgt rasanya saya tak bermula awal. Sebab setiap hari memang saya mengalami keadaan 'tangan panas' selepas mencuci pinggan. Lepas sidai kain pun sama. Ni tak lain tak bukan sebab kesan bahan kimia yang terdapat dalam kedua-dua bahan pencuci tu lah. Mungkin nnt saya akan bertukar kepada sabun basuh baju Shaklee jugalah.

Jom baca fakta tentang Dish Wash Concentrate


Shaklee Dishwash


Handal Menanggalkan Minyak pada Pinggan Mangkuk dengan Cucian Tangan

Jika kami sering mengatakan yang Pencuci Wangian Pinggan kami lembut pada tangan dan mesra pada alam sekitar mungkin anda berfikiran yang ianya tidak mudah menanggalkan kotoran pada pinggan mangkuk anda.  Tetapi percayalah, anda hanya memerlukan beberapa titisan untuk menanggalkan minyak yang melekat pada pinggan mangkuk anda.

Get Clean Dish Wash ternyata: 
•  Lembut pada tangan
•  Semulajadi, berasaskan tumbuh-tumbuhan
•  Tahan lama kerana kepekatannya
•  Menjadikan pinggan bersih berkilau
•  Hanya beberapa titisan dapat mencuci timbunan pingan mangkuk di dalam sinki

Tahukah Anda?
Sesetengah pencuci pinggan mangkuk mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzensulfonate. Kedua-dua kandungan tersebut boleh merengsakan kulit dan mata.
DishWash Concentrated tidak mengandungi bahan-bahan tersebut mahupun bahan-bahan berbahaya yang lain.

Perbezaan Shaklee
Selamat
  • Tidak bertoksik
  • Hipoalergenik
  • Tanpa klorin
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
Berkesan
  • Amat berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
  • Formula pekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak
  • Buih Sabun yang lebih tahan lama
Mesra alam
  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan boleh dikitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Harga runcit bagi sebotol Dish Wash Concentrate : RM28

Hubungi saya lydzar@gmail.com | call/sms/whatsapp 013 3583424 untuk konsultasi produk dan pesanan dengan harga terbaik!
 
----------------------------------------------------------------------------------------------

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 

  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
TwitterLatest tweet: Rasveratrol, selular, mitokondria, DNA, kanser...semua perkataan ini ada dalam entry tentang Vivix. Terlebih... http://t.co/PKcgLWIp Follow @lydzar Reply Retweet   12:07 Sep-05
Latest post: Rasveratrol, selular, mitokondria, DNA, kanser...semua perkataan ini ada dalam entry tentang Vivix. Terlebih dahulu, Jom kenali salah satu e... Apakah itu Resveratrol? K3S:Semua.Sihat.Selalu by Lydzar
  Like · Comment · Share Kedai Triple-S page on Facebook     Like