Set Menyusu Lengkap bantu ibu kumpul stok penuh freezer

Selamat pagi semua ibu menyusu.

Saya pasti anda 'bump into' this entry masa anda tengah google info penyusuan kan?
Yup, entry ini khas untuk ibu menyusu yang sedang tercari-cari 'booster' dan mahukan hidup sihat.

Kami namakan ia Set Triple M, perhatikan tagline Set Triple M ni. 
Mom's Marvellous Milk, Makes More Milk. Dan alhamdulillah ianya memang terbukti berkesan pada ribuan ibu menyusu di Malaysia yang dh mencuba set ni. Set Menyusu lengkap ini mengandungi beberapa jenis vitamin yang kami combinekan utk support keperluan ibu menyusu



Set Menyusu lengkap terbaik ini :

* Mengandungi Vitalea (Multivitamin lengkap dengan zat besi) , Vitamin B, Vitamin C, Ostematrix (Kalsium Magnesium lengkap dgn Vitamin D), Alfalfa dan ESP.

Saya sendiri mula mengenali vitamin Shaklee  melalui set menyusu ini. Alhamdulillah, hasilnya memang seperti yang saya harapkan. SUPERB! Sebelum mula mengambilnya (kisah penyusuan anak kedua), susu saya agak cair, dalam 5oz per sesi pumping sahaja, then selepas mula mengambil set ini susu kelihatan creamy dan pekat, dan amaun susu bertambah ke 11-14oz per session. Memang kenangan yang sangat manis bagi saya.

So kalau anda juga adalah ibu menyusu yang mahu perjalanan penyusuan anda dipermudahkan, jom la cuba set ni. Ye, ia adalah investment yang sangat berbaloi.

ps : tengok hasil perahan salah seorang customer Kedai Triple S di sini

Hubungi saya utk informasi lanjut dan konsultasi.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5.

 

  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head