Set Menyusu Shaklee bantu ibu susah hati mengumpul stok

Senario semalam. Saya ada terima beberapa aduan dari rakan-rakan ibu menyusu.

"Liza, i nak ambil Set Menyusu Shaklee la. 2-3 hari ni susu drop. Sedihla, kesian anak i"
"Liza, akak nk try ESP. ESP ni boleh up kan production susu akak  tak?"
"Liza, i tengah susah hati ni, makin hari makn sket je susu i pam ni. Anak menyusu pon nampak macam tak puas"

Saya sangat memahami perasaan mereka ni. Sebab saya pon dah pernah melalui zaman dan saat getir begini. Apa yang dapat saya advise, ibu perlu kaji dulu apa sebab susu merudum macam ni sekali. Mesti ada something wrong somewhere.

Sedikit panduan mengenalpasti mengapa SUSU MERUDUM

Baca TIPS MENINGKATKAN SEMULA production susu.

So kalau dah kenal pasti apa puncanya, dan dah dapatkan idea bagaimana nk meningkatkan kembali production susu, then saya akan cadangkan Set Menyusu Shaklee yang sesuai mengikut keperluan ibu-ibu.
Sebab kami akan suggestkan vitamin yang anda perlukan berdasarkan situasi dan juga bajet ibu.

Kebiasaannya, jika ibu mengalami masalah penurunan yang drastik saya akan mencadangkan Set Menyusu Shaklee yang lengkap iaitu Set Triple M. Lengkap dengan vitamin asas untuk kesihatan dan kecergasan tubuh si ibu, bekalan kalsium juga protein, dan milk booster yang memang digemari ramai iaitu Afalfa dan ESP. 
Testimoni Set Menyusu Shaklee
Mahukan stok susu banyak macam ni tak? Dengan teknik dan Set Menyusu Shaklee, anda PASTI BOLEH.

Ibu susah hati, kini boleh senang hati dengan bantuan Set Menyusu Shaklee. Tapi kena ingat jugak ye, breastfeeding rules tetap apply. More demand (sesi pumping/sesi direct feeding) means more supply (banyak susu).

----------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pengedar Shaklee dan pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, Seksyen U5. 



  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head