Success Story Sharing : Coordinator

Salam semua reader blog Semua.Sihat.Selalu :)

Apa khabar hari ni. Sihat dan cergas tentunya. Kan dah makan vitamin, of course la semuanya sihat selalu kan :)

Santai hari ni saya nk share tentang pencapaian yang telah kami capai sepanjang berkecimpung dalam bisnes Shaklee ni. Alhamdulillah.

Gambarajah kt bawah ni menunjukkan tangga ranking dalam bisnes Shaklee. 7 rank semuanya. Sebab tu lah kami sebut ia sebagai 7 gunung kejayaan. Perlu didaki satu demi satu gunung. Dan alhamdulillah, by Mac 2013 kami sudah berada di gunung keempat, iaitu Senior Coordinator. :)

Ilustrasi  anggaran pendapatan kasarDistributor Shaklee mengikut rank.


Dan gambar kami featured dalam majalah Shaklee Today. Ia tidak diedarkan kepada umum, hanya kepada ahli sahaja.

Bagi saya ianya memang satu kejayaan yang besar dalam hidup saya. Bukan sahaja dari pendapatan, malah lebih dari itu. Berkecimpung dalam dunia Shaklee bersama group Jutawan, dibawah mentor-mentor yang kini sudah bergelar Masters, ianya adalah satu anugerah indah daripada ALLAH.

Kumpulan ini banyak membantu saya develop pelbagai 'living skills'. Dari segi kesihatan dalaman dan luaran, tak lupa juga personaliti diri. Sungguh saya sangat bangga berada dalam kumpulan ini.

So itulah serba sedikit tentang perjalanan saya dengan Shaklee setakat ini.

Nak tau lebih? Nak tau detail? Hubungi saya untuk tahu cara merubah hidup anda 360 darjah lebih baik dari sekarang :)

 

  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)


Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head