Collagen Powder Shaklee: Anjal, Hidrat dan Antioksida Kesukaan Kak Yati

Dah jadi rutin saya follow up semua customer saya secara berkala. Salah seorangnya ialah Kak Yati, beliau ambil Collagen Powder. Order sekotak buat pertama kali, katanya nak cuba dulu. Setelah sesi consultation, beliau pun bersetuju untuk membuat bayaran bagi Collagen Powder ni.

Macam biasalah, waktu sesi konsultasi, saya cerita semua tentang Collagen Powder termasuk la fakta ini, iaitu kesan keanjalan, penghidratan dan aktioksidan berdasarkan bahan-bahan utamanya.

Collagen Powder Shaklee

Info tentang Collagen Powder kesukaan Kak Yati.
Anjal, Hidrat dan Antioksida. Kombinasi 7 bahan yang bakal membuatkan Kak Yati lebih yakin dengan penampilannya di hari raya nanti.

Panjang lebar Kak Yati bercerita dengan saya tentang kesan hebat pengambilan Shaklee Collagen Powder. Antara yang dapat saya ringkaskan seperti dibawah;

Antara kesan yang kak Yati rasakan.

+ANTI PENUAAN - mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus yg kelihatan ~dh seminggu kak Yati perhatikan liang pori diwajahnya, and yes ianya semakin mengecil!

+MENGHIDRATKAN - melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan terkupas pada muka ~dulu memang kulit kak Yati kering, moisturiser dan losen tak pernah ditinggalkannya, kini kalau tak pakai pon tak apa :)

+MENGEMBALIKAN KEANJALAN KULIT - meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan ~paling ketara adalah kelembutan kulitnya, bukan sekadar kulit diwajah, tp berkesan utk keseluruhan kulit badan kak yati.

Menarik betul experience kak Yati dengan sekotak Collagen Powder nya dalam masa 2 minggu ni. Walaupun Shaklee sendiri claim kesan pengambilan Collagen Powder boleh dilihat dalam masa 8minggu, tak kurang juga yang dh bagi feedback yang sangat positif dalam tempoh masa kurang daripada itu.

Dan kata Kak Yati, dia akan teruskan pengambilan Collagen Powder Shaklee. Riang sungguh hatinya apabila terjumpa produk yang serasi dengan tubuhnya :)

Alhamdulillah, saya pun cukup suka bila mendengar feedback macamni. Memang saya maklum, ada orang yang cukup dengan pengambilan vitamin asas, tetapi ada juga orang yang perlu ambil produk PREMIUM seperti Collagen Powder ni untuk mengatasi 'skin aging' baru lah nampak keberkesanannya.

Nantikan saya post gambar Kak Yati ye. Buat masa ni, dia masih malu malu nak reveal gambar sendiri. :)

Anda juga mahu seperti kak Yati? Hubungi saya untuk konsultasi ye


----------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pengedar Shaklee dan pilihan COD di kawasan Kota Damansara dan Subang Bestari, SeksyenU5. 



  Lydzar Rusman, SHAKLEE ID : 859948
Kedai TripleS (K3S)

Call / SMS/ Whatsapp : 013 3583424
Facebook Twitter
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head