Pengalaman berhari raya dengan Shaklee

Alhamdulillah, kita masih lagi dalam bulan raya, cuma mood raya dah beransur pulih :) Masa untuk kita kembali bekerja sambil aktif buat sharing melalui medium pilihan kami iaitu INTERNET.

Sepanjang cuti raya tempoh hari, boleh dikira sebagai cuti juga sebab hanya sesekali saya dapat upkan post di Facebook tentang kebaikan Shaklee. Bukan tak ada, tapi limited. Of course vitamin yang jadi pilihan ketika itu adalah Set Bajet Slimming.



Yang berbeza dimusim raya tahun ni, bila orang tanya cuti sampai bila, bila naik kerja semula.. saya senyum sahaja. Dan tak ketinggalan juga, kawan-kawan mak yang dah tau saya sekarang ni adalah WAHM, menyokong sepenuhnya karier baru saya. Sambil duduk dirumah sambil menjana pendapatan.
Alhamdulillah, saya memang tak risau pasal cuti. Cuma masih perlu ikut jadual suami yang masih lagi seorang pekerja. Jadinya, walaupun cuti sekolah 2 minggu, dan saya pula tak bekerja, kami masih perlu balik ke Subang pada hari Ahad, sebab suamiku dah mula bekerja keesokan harinya. 

Salah seorang sahabat warga Ladyboss, yang juga merupakan rakan kepada adik saya datang beraya di rumah mak. Excited dia mahu berkenalan dengan saya. Maka berkumpul lah kami adik-beradik Shaklee dirumah dengan dia bersembang-sembang tentang Shaklee. Untuk pengetahuan, kakak, adik dan adik-adik ipar saya kini juga adalah ahli Shaklee, dan kami semua mengamalkan vitamin Shaklee tanpa ragu. Kakak dan adik ipar saya yang sedang berpantang, kelihatan sungguh sihat dan bertenaga sepanjang musim raya kerana mereka amalkan set berpantang Shaklee. 

Sambil beraya di rumah rakan suami di Kuantan, sempat juga saya share tentang kebaikan dan benefit menjadi ahli pada mereka. Since mereka pun dah mula amalkan vitamin Shaklee, apa salahnya terus join jadi ahli. Yurannya pun berpatutan, hanya RM75 sahaja. Dengan modal tak sampai RM100 tu, mereka dah boleh dapatkan vitamin Shaklee yang BEST ni pada harga ahli. Dan ia merupakan langkah yang sangat bijak sebab mereka bakal 'save the pocket'..  :)

Begitulah sedikit sebanyak pengalaman beraya kat kampung. Ni belum masuk beraya dekat openhouse lagi ni. Mesti ada lebih banyak cerita bakal saya kongsikan nanti.

By the way, nak maklumkan, promosi Advance Joint Health masih lagi berlangsung sehingga 31 Ogos ini. Baca tentang promosi AJHT DISINI

Kalau beli satu set AJHT ni pun, dah boleh dapat free membership tau. Nak tahu lebih lanjut, hubungi saya ye.

----------------------------------------------------------------------------
Saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Subang Bestari dan Kota Damansara. Pilihan COD untuk kedua-dua kawasan.


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
Latest post: Alhamdulillah. Syukur dipertemu dan dilorongkan jalan join bisnes yang mesra-keluarga..mesra-anak anak dan berpeluang maju dengan bisnes Shaklee ini. Satu keputusan dan...
  Like · Comment · Share
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head