SET KESUBURAN : Pn Marimar Berjaya Hamil Setelah 2 Bulan


Tiada kata selain SYUKUR ALHAMDULILLAH yang keluar dari mulut kami apabila pelanggan yang mengambil vitamin Shaklee berjaya mencapai tujuan dan matlamat mereka. Kami turut tumpang gembira bila apa yang dihajatkan oleh mereka tercapai.

Terbaru kisah dan testimoni tentang SET KESUBURAN  yang saya ambil dari group tertutup customer kami iaitu Shaklee Golden Lounge. Hanya customer yang membeli dari kami di jaringan group Jutawan layak masuk ke group tertutup ini.

Jom kita baca pengalaman beliau.

Marimar Er
:: HAMIL SELEPAS 2 BULAN AMBIL SET KESUBURAN ::

Hi Dearies,
Saja nk share testimoni kt sini... Saya berkahwin hampir setahun.... saya mula ambil produk shaklee utk kecantikan kulit bermula april tahun lepas.. selepas saya berkahwin saya ambil ESP, vitamin E & Shaklee Collagen.. ada juga ambil GLA Complex utk period saya.... sejak berkahwin saya dan suami memang selalu je travel... kadang2 atas urusan kerja... kadang2 jalan2 je... Belum terfikir nak ada baby.. walaupun kami x pernah merancang.. mungkin belum ada rezeki..

Tapi.. lepas tengok kawan2 yang baru je kawin... terus je preggy.. membuatkan saya mula merasa yang saya pun teringin utk mengandung. Memang tak nak tunggu lagi... April lepas...saya contact ibu saudara saya merangkap shaklee distributor.. dia cadangkan saya ambil vitalea, b complex dan vitamin C di samping meneruskan GLA complex... untuk suami ambil vitamin E & Zinc utk kesuburan lelaki...

Harini, sudah 1mnggu period saya lewat... tekak mula rasa mual, pinggang rasa lenguh2... saya rasa pelik.. pagi tadi... sebelum mandi... saya terdetik utk cuba buat upt... memang ada je simpan dalam laci, since saya ni memang bekerja di hospital. Lepas saya titikkan urine pada alat tu... saya biarkan je.. dan pergi mandi.... lepas dh siap mandi... saya lihat sekali imbas je alat tu..saya terkejut sbb 'positive' saya terus kejutkn suami saya...die sangat teruja..tak tau nak cakap apa...smpai je di tempat kerja..saya recheck,but still same 'positive'.... Then saya ke gyne dctor utk scan.. alhamdulillah... janin sudah terbentuk dan berkeadaan amat baik di dalam rahim saya...

Alhamdulillah sekali lagi.... saya hamil selepas 2 bulan selepas mengamalkan set kesuburan Shaklee utk suami & isteri... kawan2 yang sedang mencuba jangan berputus asa ya... lambat atau cepat itu semua atas rezeki masing2.. yang penting Usaha... 😊


Inilah gambar scan yang Puan Marimar Er kongsikan bersama kami.
Semoga perjalanan kehamilan selama 9bulan Puan Marimar berjalan dengan baik dan beliau dikurniakan kesihatan hingga selamat melahirkan bayinya nanti.

Alhamdulillah, ini bukan kisah dan cerita pertama yang kami dengar di SGL. Cuma sejak promosi GLA Complex tamat bulan Julai yang lalu, lebih kerap berita gembira ini kami terima. 

Syukur, ianya sebagai salah satu usaha. Bila Allah berkehendak serta menghendakinya, dan pabila Dia telah menetapkan sesuatu maka Allah berfirman kepadanya: "Jadilah", maka jadilah dia. Begitulah beberapa ungkapan ayat-ayat kun [jadi] maka faya kun [jadilah] dalam al-Qura’anAllah jugalah yang memakbulkannya. 

Dan kita sebagai hambanya wajib berusaha, kerana Allah sangat sukakan mereka yang berusaha. 

Kenapa GLA Complex dikatakan sangat membantu dalam proses nak hamil ni? Jom baca dekat SINI

Bagaimanapun jika tubuh kita mendapat nutrisi yang lengkap, ianya akan lebih memudahkan tujuan kita untuk hamil. Dan kedua-dua pihak suami isteri perlu bekerjasama untuk persediaan kehamilan ini. Bukan hanya bergantung pada pihak isteri sahaja. Puan Marimar dan suaminya pun ambil vitamin masing-masing. Kami memang menyediakan set kesuburan yang lengkap untuk suami dan isteri.

----------------------------------------------------------------------------------------
Saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Subang Bestari dan Kota Damansara.


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
Latest post: Tempohari ready stok ESP saya ada 15. Alhamdulillah. Produk soya non GMO yang memang sangat berkesan. Rasanya sedap, enak dibancuh dengan pelbagai resepi. Tapi jangan ...
  Like · Comment · Share