Shape Up Set : Puan Nurul Berjaya Turunkan 16kg

Insya Allah, hari ni saya share kegembiraan salah seorang rakan seperjuangan Shaklee saya iaitu Puan Chrysalis Nurul. Baru-baru ni beliau telah reveal kejayaan beliau menurunkan berat badan dengan hanya menggunakan produk Shaklee yang dikenali sebagai Set Shape Up.

Ini antara petikan post beliau.
Lepas bersalin, saya nekad nak turunkan berat badan....at least mesti capai 70kg....itu impian saya...lepas 2 minggu bersalin, saya mula dengan set shape up shaklee...yang terdiri drpd CINCH SHAKE, OMEGA, LECITHIN dan ALFALFA...sampailah sekarang..baby saya dah 3 bulan setengah...

NOW..berat saya dah cecah 76kg...bagi korang yang memang selim melim, akan rasa angka ni still lagi banyak...tapi bagi saya..syukur sangat2...dan dalam keadaan sy sebagai BF moms...pengambilan set ni langsung tak mengganggu...Saya masih makan nasi dan lauk-lauk lain yang seimbang...Dan bf moms tak boleh ikut inch loss plan...TAPI boleh ambil CINCH SHAKE...

Saya ada misi lagi 6 kg untuk diturunkan...saya tak kisah walaupun mengambil masa berbulan-bulan..yang penting sy tahu ianya selamat untuk saya serta baby saya yang sedang menyusu...Dan yang penting...encik suami pun makan suka...
 Baca post penuh di SINI.

Turun 16kg dengan Set Shape Up

Cuba anda lihat gambar yang telah dikongsikan oleh beliau. Bandingkan gambar Jan 2012 dengan gambar Ogos 2013. Kita abaikan gambar Feb 2013 sebab waktu ini Puan Nurul sedang mengandungkan anak keduanya. Banyak beza, kan?

Memang terbukti berkesan Set Shape Up mampu membantu ramai wanita dan lelaki di luar sana untuk mendapatkan berat badan ideal dan shape idaman mereka.

Walaupun Omega Guard tiada dalam set asal Set Shape Up ini, Puan Nurul menambah Omega Guard ke dalam program Shape Up nya kerana Omega Guard mempunyai Leptin. Mungkin masih ramai yang belum tahu apakah itu Leptin.

Leptin adalah hormon yang memainkan peranan penting dalam mengatur tenaga simpanan atau lemak dan pengeluaran tenaga atau pemecahan lemak, termasuk nafsu makan dan metabolisme.

Genetik ini terletak pada kromosom nombor 7 dan merupakan hormon yang penting dalam pengaturcaraan tenaga tubuh seseorang. Jadi kat sini Leptin sangat membantu dalam proses penurunan berat badan.

Antara fungsi leptin adalah :

* Mengawal selera makan dan metabolisme
* Menghantar isyarat kepada otak supaya menghadkan rasa lapar.
* Mengurangkan aktiviti neuropeptida Y (neurotransmitter yang boleh mencetuskan refleks kelaparan, Neuropeptida Y yang tinggi boleh mengurangkan pengeluaran tiroid dan memberi kesan negatif terhadap metabolisme.
* Meningkatkan metabolisme dan membakar lemak badan yang berlebihan menjadi tenaga. 
kredit info : Healthy First

Dan bagi membantu anda yang inginkan kesan terbaik melalui pengambilan Set Shape Up ini, anda akan dimasukkan ke group khas untuk mereka yang sedang berdiet untuk mendapatkan panduan makan vitamin dengn betul. Khas hanya untuk pelanggan yang membeli Set Shape Up dari kami.

Anda kini boleh bawa pulang Set Shape Up dan berusaha untuk mendapatkan berat badan ideal dan kekalkan kesihatan anda ke tahap paling optimum.

----------------------------------------------------------------------------------------
Saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Subang Bestari dan Kota Damansara.


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head
Latest post: Testimoni penurunan berat badan sebanyak 16kg dari Puan Chrysalis Nurul dengan menggunakan vitamin dan produk Shaklee yang selamat dan berkesan. Dapatkan vitamin Shape ...
  Like · Comment · Share