Vitamin Cergas : Performance, CoqHealth dan Joint Health Teman Pergi Gymnasium

Saya percaya, hidup yang sihat adalah konsep yang menggabungkan beberapa perkara iaitu, gaya hidup aktif, pemakanan yang sihat dan pemikiran positif. Ia bukan hanya satu perkara malah ia saling berkait. 
Jadi disamping mengamalkan pemakanan sihat bersama suplemen Shaklee, saya melangkah ke satu lagi step iaitu menjalankan senaman secara rutin. 

Badan yang sihat membuatkan mood kita baik dan perasaan bahagia akan sentiasa mengelilingi kita. 

Alhamdulillah, tercapai jugak hajat nak enroll gym :)
Saya dah ushar dan target nak join gym sejak dari bulan pertama bergelar WAHM. Kini setelah hampir 8bulan baru datang kekuatan nak visit dan enroll ke gym yang saya idamkan tu. Inilah dia nama gymnasium yang saya baru saja join semalam. Istimewanya dan saya memilih gym ini, kerana ia adalah gym untuk wanita sahaja. 

Boleh check it out lebih lanjut tentang gym ini melalui Facebook mereka : Curve Malaysia


Gym kenalah di tingkat atas. Sebagai warm up dengan menaiki tangga sebelum kita mulakan work out. Gym ini terletak di Kota Damansara. Gambar dibawah menunjukkan peralatan yang digunakan didalam gym.
Menariknya di gym ini, senaman merangkumi keseluruhan otot dari kepala sampai ke kaki gitu lah. So all body part akan di'senam'kan :)





Sign up form. 


Dan inilah Shaklee nutrition yang saya bawa bersama ke gym. ESP sebagai sumber protein untuk breakfast, memberikan tenaga kepada saya sebelum mula work out. Dan Performance yang saya minum ketika interval. Walaupun aktiviti di sini simple ia tetap mengeluarkan peluh dan air yang hilang dari dalam badan tetap perlu dgantikan semula. Di sinilah pentingnya peranan Performance.

Macam biasa, saya readykan tubuh saya dengan CoqHealth dan Advance Joint Health supaya stamina bertahan dan otot dan sendi saya senang bergerak ketika di gym.

Dan lihatlah!, Saya baru saja pulang dari gym, teruuuusss masuk SoHo update entry di blog :)

Insya allah saya akan update dari semasa ke semasa tentang aktiviti saya ni berselang-seli dgn info tentang produk Shaklee di blog ini.

Tungguuuu


Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424
Facebook
Contact me: Google Talk lydzar Y! Messenger humble_head