3 Rahsia Kulit Cantik Berseri Tanpa Make Up

Ini Puan Sarah.
Cantik sangat kulit dia. Kalau tengok berdepan, SUBHANALLAH, indah dan sangat cantik ciptaanNya.


Kami tidak menggunakan model artis untuk membuktikan produk kecantikan Shaklee memang diakui berkesan. Kami hanya melihat kesan-kesannya melalui pengguna-pengguna tegar vitamin Shaklee. Salah seorang darinya adalah Puan Sarah sendiri.

Saya pinjam gambar profile Puan Sarah dari Whatsapp beliau. Mungkin hanya menggunakan kamera dari smartphone saja, bukan kamera canggih. Anda faham kan maksud saya. Gambar kulit yang cantik ini tidak di edit. Dan Puan Sarah tidak mengenakan make up yang tebal setiap kali saya berjumpa beliau di kelas nutrisi.

Pandang sekali tidak puas, mesti nak pandang lagi kulit beliau yang bersih dan cerah, tanpa jerawat apatah lagi parut, putih kemerah-merahan dan sangat adorable. Alhamdulillah, mungkin berkat pengambilan vitamin untuk kecantikan, amalkan pemakanan yang sihat dan rutin penjagaan kulit luaran yang konsisten.

Kalau masih tak percaya, tolonglah singgah ke pejabat Shaklee HQ dekat The Pinacle.
Jumpa Puan Sarah, dan anda pasti akan angguk-angguk terpegun lihat kecantikan kulit beliau :)

JANGAN TENGOK SAJA,  JOM TIRU MACAM SARAH

Baru saja sekejap tadi saya berWhatsapp dengan Puan Sarah bertanyakan RAHSIA kulit cantik berseri beliau.

Ini antara sedikit screenshot yang kami bincangkan. Ternyata ia memang bukan rahsia lagi :)
Memang rutin beliau ambil Vitamin C, Vivix, Collagen Powder, Bcomplex dan sesekali ambil Vitamin E.


TIPS : Puan Sarah sarankan ambil 1biji Vitamin C setiap 5 jam untuk memastikan bekalan Vitamin C sentiasa ada dalam badan.
Vitamin C adalah antara vitamin yang paling senang musnah, jadi bekalan berterusan begini amat penting untuk memastikan tubuh kita mendapat bekalan secukupnya setiap hari.
Jika tak mahu buat, tidak apa. Tapi jangan merungut kalau kulit anda tidak secantik kulit Puan Sarah.
Pepatah ada mengatakan, jika mahu berjaya, kena ikut cara orang berjaya.
Maka jika anda mahu kulit cantik, ikutlah cara orang yang kulitnya cantik :)

3 RAHSIA KULIT CANTIK BERSERI TANPA MAKE UP

BERITA BAIK :
Pihak Shaklee Products (M) memang serius mahu membantu anda dapat kulit yang cantik. Begitu juga kami di Kedai TripleS, serius mahu anda tampil yakin apabila berada di kalangan kawan-kawan dan rakan sekerja.
Dengan itu, promosi 3 killer product ini memang khas untuk anda.
Beli 6 botol Vitamin C, PERCUMA 1 botol, anda jimat RM92+
Beli 6 botol Vitamin E, PERCUMA 1 botol, anda jimat RM149+
Beli 3 kotak Collagen Powder, PERCUMA 1 kotak, anda jimat RM298
pssttt : Anda klik sahaja pada nama vitamin yang saya highlight tu kalau nak tahu info lanjut tentang setiap satu vitamin untuk kecantikan.

Saya pasti Puan Sarah dah borong setiap satu set promosi ini, anda juga patut lakukan yang sama.
Kalau kita baca balik tulisan saya di atas, Puan Sarah memang ada mention beliau ambil 3 produk ini.

3 RAHSIA kulit cantik berseri tanpa make up. Dan memang Puan Sarah telah membuktikannya.


Saya juga sedang dalam usaha nak dapatkan semula kulit saya yang sihat setelah kena sunburn berjemur di Legoland Waterpark minggu lepas.

Saya ambil Vitamin C ikut tips Puan Sarah, ambil Vitamin E setiap malam dan jadikannya masker bila ada waktu senggang, Collagen Powder saya campurkan dengan ESP setiap pagi. Harap-harap segeralah pergi sunburn ini :)

Opsss! sebelum saya akhiri sharing saya tentang kulit cantik ni, saya mahu kongsi juga video dari sorang pengguna. Bagaimana pencarian beliau selama 7tahun untuk mendapatkan kulit yang yang bebas jerawat berjaya.  Alhamdulillah, beliau ditemukan dengan set yang saya tengah ceritakan ini.


Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat

Okey, itu sahaja yang saya nak kongsikan melalui entry ini. Saya doakan anda yang sedang mengalami masalah jerawat dan parut jerawat, kulit kusam, tona kulit tidak sekata, masalah jeragat dan apa juga isu tentang kulit wajah, terbuka hati untuk mencuba Set Kecantikan ini.

Kata kunci istiqomah dan konsisten pasti membawa kejayaan dan rahsia Puan Sarah bukan rahsia lagi.


Daftar Ahli Shaklee

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Kota Damansara dan Subang Bestari. COD di kawasan tersebut dan penghantaran secara pos keseluruh Malaysia. 

Untuk info lanjut, sila hubungi saya melalui kontek info kat bawah tu. 

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424