Zumba Fitness Party Terbesar Untuk Masuk Malaysia Book Of Records

Ahad lepas, suami pulang dari White Ribbon Marathon sambil bawak flyers ni balik.

'Sayang nak rgister tak ni? Pergi lah, macam best je..'

Mungkin sebab dah lama dia tak nampak saya keluar joging, dia cadangkan pula saya pergi Zumba Fitness Party yang bakal berlangsung pada bulan Januari nanti.


Saya ambil flyers tersebut dan mula meneliti informasi yang ada. Zumba Fitness Party terbesar ini akan diadakan seperti berikut;
Tempat : Stadium Merdeka, Kuala Lumpur
Tarikh : 18 Januari 2015
Masa ketibaan : 6.30pagi
Masa bermula : 7.30pagi
Yuran Penyertaan : RM75
Info lebih lanjut lagi terjah saja ke laman web SCORE

Menarik juga, sebab pihak organiser sediakan tshirt dan medal. Ingatkan marathon je ada medal :)
Padanlah dengan yuran yang dikenakan tu, kan?

Pihak penganjur mensasarkan seramai 6ribu orang akan menyertai Zumba Fitness Party ini dimana aktiviti ini akan diketuai oleh 15 orang instructor Zumba. Acara yang mendapat pengiktirafan daripada Kementerian Pelancongan ini dengan tajaan bersama pihak Great Eastern.

6 ribu orang? Bayangkan penuh stadium tu nanti. Saya belum pernah lagi experience kelas Zumba macam ini, tapi saya dapat bayangkan ianya sesuatu yang menyeronokkan. Masa untuk be yoursef.

Jom intai sikit preview pihak SCORE ( Sport Competition Outdoor Recreation Experience) ini. Ada lagi satu preview, tapi menampilkan wanita yag terlalu seksi, tak sesuai saya tayang dekat sini. Hihi


Ops, wanita muslim jangan seksi seksi sangat tau :)
Datang dengan niat untuk aktiviti sihat dan mengeluarkan peluh. Bukan nak berseksi-seksa ye 

Kalau dah ready nak join, boleh la terus mendaftar. Klik sahaja di sini, buat satu akaun dengan pihak SCORE dan teruslah isi details yang diperlukan. 

Saya dah register. Kalau ada kawan-kawan yang baca blog saya akan turut serta, jangan lupa tinggalkan komen dekat entry ni nanti. Have fun!

Jadi Ahli Shaklee

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Kota Damansara dan Subang Bestari. COD di kawasan tersebut dan penghantaran secara pos keseluruh Malaysia. 

Untuk info lanjut, sila hubungi saya melalui kontek info kat bawah tu. 

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424