Suka Barang PERCUMA? Mari YES Bersama Kami

Berita baik ni. Sebenarnya dah agak lambat saya announce, MAAF ya!

Tapi tidak mengapa sebab promosi barang percuma ni LAMA. Bermula Mei sampailah Oktober.
Jadi anda semua memang sangat berpeluang untuk mendapatkan barang percuma ini.

APAKAH DIA?


Bagi yang belum kenal, ini adalah multivitamin pertama didunia. Dan kini formulanya menyambut anniversary ke 100 tahun.

Bayangkan, 100 tahun dipasaran dunia! Bagi saya, sangat impressive sebab kebanyakan produk tidak mampu bertahan selama ini.

Saya ambil contoh ringkas. Anda mesti pernah tahu filem yang digunakan didalam kamera dahulu. Orang zaman saya kenal dia sebagai Kodak. Satu gulung ada yang 24 keping gambar, atau paling banyak pun 36 gambar. Orang dahulu sangaat berhati hati ketika hendak ambil gambar sebab takut gambar rosak.

Seiring era teknologi, adakah anda masih jumpa Kodak dijual lagi? Anak anak kita mungkin langsung dah tak kenal kerana mereka lahir dalam zaman smartphone dan kamera digital, nak ambil gambar 100keping pun tak apa. Kalau gambar gegar, boleh delete saja

Saya berusia 33tahun kini, dan Kodak yang saya kenal tu sudah pun luput dari pasaran.

Tetapi tidak Vitalea. Sepanjang 100 tahun ia diformulakan untuk melengkapkan pengambilan nutrisi harian manusia. Sehingga kini ia masih dikeluarkan dan sangat rramai yang mengamalkannya setiap hari.

Antara manfaat Vitalea ; Vitalea Iron Formula

BAGAIMANA NAK DAPATKAN VITALEA SECARA PERCUMA?


PROMOSI VITALEA PERCUMA


Ini adalah syarat-syaratnya untuk mendapatkan Vitalea secara PERCUMA;

  • Mestilah mendaftar keahlian bermula 1 May - 31 Oktober 2015 dan
  • WAJIB membeli mana mana produk Shaklee
Saya sarankan anda membeli set produk yang juga mula diperkenalkan sejak bulan May.
Dapatkan penerangan satu persatu tentang YES PACK di setiap poster bergambar di dalam album


YOUNG ENTREPENEURSHIP SYSTEM
Promosi berlangsung selama 6 bulan bermula 1 Mei 2015 sehingga 31 Oktober 2015.Nikmati...
 Posted by Kedai Triple-S on Monday, May 11, 2015

Promosi berlangsung selama 6 bulan bermula 1 Mei 2015 sehingga 31 Oktober 2015.

Nikmati pelbagai tawaran sukar dilepaskan seperti;

- PERCUMA SEBOTOL VITALEA
- 5% OFF DARIPADA HARGA AHLI
- CASH BACK ATAU REBATE TUNAI BERMULA DARI RM23++

BAGAIMANA IA DIJALANKAN?

- Terbuka kepada semua rakyat Malaysia berumur 18tahun keatas.
- Setiap pendaftaran keahlian Shaklee bernilai RM80 (termasuk postage) dan pembelian mana mana satu daripada YES PACK akan layak menikmati kelebihan di atas.
- Hanya pilih salah satu set, atau mungkin boleh hadiahkan satu lagi set untuk pasangan atau orang orang tersayang.

BAGAIMANA MAHU MENDAPATKAN YES PACK?

Hubungi saya di nombor 013 3583424 atau email lydzar@gmail.com untuk urusan konsultasi dan pendaftaran.

Saya juga membuka peluang kepada semua untuk menyertai program ProjekRM500 saya dalam tempoh 6 bulan ini. Kan tak lama lagi dah nak cuti sekolah, mesti ada yang mahu membawa keluarga berjalan jalan holiday.

Lepas tu pula, nak raya.. masa ni memang best kalau ada extra pendapatan kan? Nak beli kuih raya ke, baju raya ke, sediakan duit raya untuk anak anak kecil atau warga tua, tak perlu lagi pening kepala kalau ada tambahan sebanyak rm500 sejak awal.

Jadi inilah peluang keemasan anda semua. Insya allah saya akan kongsikan tentang ProjekRM500 saya di entry seterusnya nanti. Stay tuneeee..

Lydzar Rusman
Shaklee ID : 859948
Call / SMS / Whatsapp : 013 3583424