Training Shaklee Pertama Saya Bersama Master Norita

Saya ingat lagi, 1st training dalam Shaklee yg saya join adalah dengan Master Norita di sebuah hotel di PJ.

Masa tu bawa Hilda yang baru berumur 4bulan.
Master Norita dan suami memang presenter yg sangat best. Belajar pasal produk dan juga marketing siap ada kuiz menarik.

Modul yg disusun memang sangat sesuai untuk saya sebagai seorang newbies.

Terbaru saya join training BOTG di Hotel Sri Petaling. Idea mereka memang sentiasa fresh dan padat serta menepati keadaan terkini. 

Once dah bernaung dalam susur galur mereka dalam Shaklee ( saya level ke 4 mereka).. adalah 1 kerugian kalau takpernah cuba utk attend training yg mereka adakan. 

Saya bertuah sebab ada uplines yg memang best best belaka dan berdoa agar saya juga dapat jadi upline yg banyak memberi kepada anakdidik bisnes saya.

Keep it up kak Norita Idris! 
Semoga saya dapat follow jejak langkah kamu berdua yg supersuccessfull ini. 
Keep on inspiring and guide us ya  ..

#liveamazing
#shakleebusinessawesome

.
Mahu sertai kami dalam group yang awesome ini?
Ada ramai uplines yang sentiasa memberi tunjuk ajar bagaimana mahu menjadi sukses dalam bisnes Shaklee.

Hubungi saya 013 3583424 untuk saya terangkan dengan lebih lanjut lagi