Terjebak Dengan Shaklee, Satu Keputusan Terbaik Dalam Hidup Ini

Saja je nak cerita memori daun pisang ni
Saya kenal orang yg bawa saya ke dunia indah Shaklee ni melalui cikyah Bahiah Hanaffiah, kenalan dari UiTM dulu.


Saya follow blog beliau mysuperkids.com dan baca pasal macam macam kat situ. Paling menarik bila ada tips penyusuan. 

Pertama kali jadi customer beli Set Penyusuan. Wahh badan cergas je rasa lepas start makan. Production EBM pun semakin banyak dan pekat sampai si Hadif termuntah muntah kekenyangan ( cerita tahun 2010)

Tahun 2011, start serius makan vitamin Shaklee masa mengandungkan Hilda dan lepas habis pantang terus terpikat nak join bila beliau apprroach dan buat offer penuh tanda tanya macam ni ( rujuk gambar)..
 
Kami sempat luangkan masa berjumpa utk pertama kali. Beliau bawa sekali memberkit bag, produk yg saya oder sbgai starterkit bisnes dan explaination macam macam pasal bisnes Shaklee. 

Sikit pun taktau yang Shaklee ni MLM.
Dia tak cerita dan saya pun tak rasa sesuatu yg pelik dalam Shaklee walaupun ia MLM.
Tiada dalam sejarah saya bermentor dengan beliau, disuruh buat pinjaman utk melabur apatah lagi disuruh beli stok berkoyan koyan & takpernah diajar buat sale sampai offer 14belas item free apatah lagi jual dibawah harga ahli. TAKPERNAH!! 

Saya naik selangkah demi selangkah dalam bisnes Shaklee dengan bekalan dan didikan yg sempurna.  Supaya sentiasa berbisnes kerana Allah, sentiasa merapatkan hubungan dgn Allah melalui amalan rohani, sentiasa meng-upgred diri agar jadi SID kesayangan customer, sentiasa berbuat baik kepada ibu bapa, suami, anak anak, customer, rakan2 SID etc.

Dari zaman coaching via email, ke kelas offline, ke medium group FB & Whatsapp, sampai zaman LIVE sekarang, sangat seronok menuntut ilmu dengan beliau.

Paling best bila kami kerap dikatakan kembar @ adik beradik oleh raaaamai orang 
Siap FB pun sokmo terkeliru, asyik nak tag dia dalam gambar yang ai upload.

Ilebiu to the moon and back. Semoga ukhuwah terus berkekalan sampai bila bila. Oh nak bagi tau ni, promosi bulan September 2016 😊