Prinsip & Misi Shaklee Buat Saya Percaya & Yakin Menggunakannya


Beberapa tahun dulu, Rakan blogger saya pernah bagitau, beliau kagum dengan saya. Masa tu katanya..

"Saya sukalah baca cerita awak kat blog tu. Anak dah 3, bekerja, suami selalu outstation, handle anak sendiri je dari pagi sampai malam.
Wahhhhh.. best lah. Terpikir apa yang buat awak energetic..rupanya awak makan vitamin"

--------------

Ye, memang sejak anak masuk 3 orang tahun 2011 dulu..saya start makan vitamin dengan sangat disiplin. Sebenarnya tujuannya konon nak banyakkan susu.

Kenapa Pilih Shaklee, Shaklee Produk Paling Berkesan, Tips Pilih Suplemen, Kenapa Kita Perlukan Suplemen, Vitamin Shaklee Hebat


Saya mula kan dengan Set Berpantang dan lepas tu continue dengan Set Menyusu. Saya tak sedar sebenarnya set ni buat badan saya sihat dan cergas. Bila badan dh sihat dan cergas.. mood ceria walaupun penat, maka production susu pun lancar saja.

Mula mula dulu Saya tak kisah pun vitamin yg saya makan ni asal dari negara mana, siapa yg cipta, tapi yang saya pastikan ia selamat diconsume oleh ibu menyusu lah..

Sebab dia punya keberkesanan tu maka saya pun setia tak tukar dan cari lagi vitamin di farmasi. Dari vitamin menyusu ke vitamin kurus ke vitamin kulit cantik. Teruja betul nak cuba semua. Tiap bulan mmg wajib topup mana2 vitamin yg saya blom cuba.

Time goes by. Barulah saya mula baca dan cari info lanjut pasal vitamin Shaklee. Memang tersangat mengujakan sebab ia sebenarnya produk yg dibuat dengan sangat teliti dan berkualiti.


Mana taknya, pihak NASA pun request Shaklee sediakan minuman rehidrasi utk angkasawan mereka.

Team atlet Olimpik juga approach Shaklee utk sediakan suplemen bersesuaian utk atlet mereka sampaikan semuanya mampu perform di acara masing2 dan bawa balik gold medal.

Saya pun bawa balik Gold Medal juga utk sesi penyusuan anak anak saya.

Bertambah rasa percaya saya bila tahu yang Shaklee ada buat Landmark Study dan Shaklee juga terima pengiktirafan dari Brand Laureatte sebagai kompani MLM terbaik dalam bidang nutrisi..
Terbukti mereka sangat komited dengan misi dorang nak " Create Healthier Life". Kira macam walk the talk lah.

Kita yg amalkan produk mereka dijanjikan dengan kepuasan dari segi keberkesanan dan keselamatan setiap produk.

Hmmmm.. apa lagi?
Untuk yang belum pernah try produk Shaklee..meh meh saya consult awak.
Saya bukan buat buat cerita sebab saya mmg dah setia amalkan vitamin ni semua sejak 2010 lagi.

Nak tanya lebih lanjut..
Whatsapp saya ok. 013 3583424

#sindiketsukses #hi5shaklee #tsunamishaklee
#liveamazing #pengedarshakleeshahalam #trustedbrand