Tawaran Masuk Ke Akademi TuRBO by RichMommy


Ini antara "lokasi" pembelajaran bisnespartners saya ~ group whatsapp TuRBO RichFamily.


Hari hari saya akan isi group ini dengan info dan ilmu bermanfaat, sesi motivasi, bagi idea, bercerita santai, memjawab pelbagai soalan dan offer hadiah 😊


TAPI..
Belum penuh lagi quota maksima.
Belum cukup lagi bilangan anak murid saya dalam group ini
Belum cukup lagi mereka yg ada impian mahukan time freedom dan money freedom dapat saya guide kan.

Jadi saya perlukan lebih ramai rakanbisnes utk saya share kan perkara2 diatas tu ..
-------
Dulu saya bermula dengan pengambilan set menyusu. Bermula dengan niat nak bantu lebih ramai ibu utk menyusukan anak dalam keadaan sihat dan gembira, datang pula macam macam benefit dari Shaklee.

Untung runcit
Bonus bulanan
Elaun kereta
Trip pelancongan
Majlis penghargaan dari Shaklee
Time freedom bersama keluarga
Tambah aset
Tambah kenalan dan bulatan kegembiraan
Ini antara bene
it yang semua orang LAYAK dapat dari bisnes yang saya usahakan.



Saya layak.. awak layak.. semua pun layak.

Saya Bermula dengan set menyusu. Berkembang tujuan sehingga kan dari anak kecil sampai orang dewasa serta golongan warga tua pun dapat manfaat drpd barisan produk Shaklee yang terbukti selamat, semulajadi dan berkesan.
Malah ada landmark study yg menyokong kestabilan Shaklee.

Jadi peluang tersedia untuk anda, semua rakyat Malaysia, untuk bersama saya usahakan bisnes Shaklee yg memang ada market yg luas ini.. ada demand yg tinggi setiap hari. Ada support dari mentor berdedikasi.

Izinkan saya jadi #mentorbisnesShaklee anda
Izinkan saya bantu anda capai cita cita dan impian anda

Izinkan saya lihat anda dan keluarga lebih gembira menikmati taraf hidup yg lebih sihat dan lebih baik dari segi ekonomi

RichMastersLydzar Rusman
#shakleeshahAlam
013 3583424
Kedai TripleS
semuasihatselalu.blogspot.com
#sindiketsukses
#hi5shaklee #tsunamishaklee
#bisnesShaklee